Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Hulp nodig met vertalen

  • Audi

    Hallo,

    ik hoop dat hier iemand mij kan helpen. ben binnenkort van plan een auto te kopen. nu kreeg ik van de verkoper een foto met daarop een plaatje wat aan de binnenkant van de deur zit. helaas kan ik dit niet lezen en zou graag willen weten wat er op staat. zou iemand dit misschien voor mij kunnen vertalen ?

    hierbij een foto van het plaatje

    Foto

  • info@summitworks.nl

    Arabisch vertalen tegen scherp tarief

    Arabisch vertaalbureau in Maastricht

    Het Arabisch een zeer veelgesproken taal in Noord-Afrika en vele andere gebieden. De taal wordt door zo'n 200 miljoen mensen gesproken en kent vele varianten (o.a. Libanees) Vanwege de ingewikkelde opbouw van het schrift en het geheel andere karakter van de taal levert vaak moeilijkheden op in de communicatie. Profesionele vertalers slechten deze drempels en verzekeren een perfecte communicatie. Vertalingen Nederlands-Arabisch en Arabisch-Nederlands worden met enige regelmaat verzorgd door Summit Works Vertalingen & Communicatie. Vraag gerust een offerte aan voor vertalingen Arabisch.