Auteur: F.de Visser (—.setardsl.aw)

Datum: 11-07-2009 21:14

Hallo

Mijn vrouw en ik zijn verleden jaar naar Aruba verhuist onze inboedel is door ADIOS HOLANDA van nederland naar Aruba vehuist

Wij hebben alles aan ADIOS HOLANDA over gelaten “dan hadden we geen gedoe met papieren van douane volgens ADIOS HOLANDA”

De inboedel zou in Aruba aan huis afgeleverd worden daar moesten wij €1000,- extra voor betalen.

Na aflevering op aruba bleek dat onze computer met monitor + router en toebehoren er niet bij zaten.

email richting ADIOS HOLANDA en aangetekend schrijven word niet meer op gereageerd.

Ze wachten gewoon of je juridische stappen onderneemd (wat ik ook ga doen maar het is een nederlands bedrijf en dan is het wat lastiger als je in Aruba woond.)

Als alles goed gaat is er niets aan de hand is maar als er wat fout gaat merk je pas dat dit in mijn ogen een slecht bedrijf is

want dan blijkt dat ze hun verandwoordelijkheid niet nemen, want als je €1000,- extra betaald voor levering aan huis in Aruba behoor je als bedrijf

je verandwoordelijkheid te nemen als dat fout gaat.

Ik schrijf dit zodat lezers van dit forum als ze met ADIOS HOLANDA in zee gaan weten dat als het fout gaat ze bij dit bedrijf geen gehoor meer krijgen.

F. de Visser