Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

op zoek!!!!!

  • wilma

    Ik ben al langere tijd op zoek naar personen die net als ik in de jaren 76,77,78 in Jubail hebben gewoond.Ik zou graag via bv MSN contact hebben met mensen die daar samen met mij hebben gewoond.

    Het valt niet mee om iemand te vinden.

    Dus;ook tips over hoe ik dit het beste kan aanpakken zijn welkom.Ik hen reeds oproepen op reunieweb en schoolpagina staan.

    Bedankt alvast.

  • Waleed

    Wilma als het goed is hebben deze mensen wel contact gehad met de Nederlandse overheid in Saoedi-Arabie bijvoorbeeld de ambassade. Misschien weten die wel mogelijkheden om in contact te komen met deze groep mensen.

  • Erik

    Je hebt er 1 gevonden ;-)

    Ik woonde hier van 1997 tot 1979 als kind.

  • wilma

    Hoi Erik

    Dus je hebt ook in Jubail gewoon in de jaren 76,77,78??

    Hoe heet je van achternaam dan??

    Op schoolbank kun je ook scholen in Jubail vinden,daar hebben zich ook al lui aangemeld.

    teven is er de Jubail Hyves,kun je je ook gratis aanmelden.

    Ondertussen hebben zich al 19 mensen geregistreerd als lid,misschien wel bekenden van jou???

  • najib

    salaam alaikoem,beste broeders en zusters fie dien

    ik heb vraag voor alle zusters en broeders die mij kunnen helpen bij me vraag inchalah

    ………..!

    Ik ben najib en woon in nederland ik ben zojuist een jongen van 12 jaar oud (18-11-1994)

    en ben hmdl bezig met het leren van de gehele koran uit mijn hooft en hmdl heb nu 55 hizb dus ik

    moet inchallah nog 5 hizb dan dan ben ik klaar met de gehele koran.

    Maar wat ik zo graag wilt bereieken is zoals alle andere broeders

    vertrekken vanuit Nederland naar islamitiche landen zoals Egypte,Saudi arabie, om daar de koran te

    gaan bestuderen en om daar ook het arabuische taal goed te beheersen.

    Dus nu vraag ik ook welke broeder of zuster een persoon ken die mij kan helpen.

    mijn vader heeft zojuist niet zoveel geld om mij daarheen te brengen maar wilt het heel graag.

    Dus nogmaals welke broeder of zuster kan mij hierbij helpen of kan iemand die mij kan helpen.

    ik zal inchallah dua blijven doen om te bereiken in het leven wat ik wil inchallah.

    salaam alaikoem

    namens broeder najib