Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help mij met mijn reis door Azie en steun daarbij ook een goed doel!

  • Carolien

    Gratis doneren voor het goede doel? Lees, stem, volg en stuur door!

    Ik heb je hulp nodig. Mocht je mij willen steunen na het lezen van onderstaand bericht stuur deze mail dan door naar je vrienden.

    Nu Japan is getroffen door een vreselijke ramp lijkt het misschien wat ongepast om nu stemmen te werven voor mijn strijd om een gratis vakantie naar Azië te winnen. Niets is minder waar. Ondanks dat er verschrikkelijk veel mensen nu geraakt zijn door deze catastrofe gaat het leven nl. voor de rest van de wereld wel gewoon door. Met alle onrechtvaardigheden die daarbij horen. En ik vind dat ook daar aandacht voor moet blijven bestaan. En dus ook geld voor beschikbaar moet komen.

    Daarom wil ik jullie vragen ook deze week nog flink voor mij te stemmen. We staan nl. sinds zaterdag jl. bovenaan! Dit betekent dat de kans om echt naar Azië te kunnen steeds groter wordt. De voorsprong is niet groot en pas op 17 maart horen we of we naar de finale door zijn. Samen met 11 andere teams volgt dan nog een opdracht waarna pas bekend wordt welke 6 teams zich daadwerkelijk mogen inzetten voor de 6 goede doelen. Ik zou het echt fantastisch vinden om daar aan deel te mogen nemen. En wie weet kunnen wij als geheime missie zelfs nog iets extra's betekenen voor Japan! Willen jullie mij daar alsjeblieft bij helpen?

    Maar niet alleen voor ons is het spannend. Ook voor de goede doelen is het spannend. 6x6x6opreis heeft momenteel ca 10.000 volgers. Dit betekent dat er nu ? 3000,- in de pot zit. Verdeeld over de 6 goede doelen blijft daar natuurlijk niet veel van over. Daarom is het van belang om deze mail vandaag nog door te sturen naar iedereen in je omgeving met het verzoek ook 6x6x6opreis te gaan volgen! Alleen daarmee komt er meer geld voor de goede doelen beschikbaar. En doneren is nog steeds gratis, dus wat houdt je tegen?

    Dus: ga naar http://bit.ly/6x6x6, geef je stem via de rode knop en volg direct daarna 6x6x6opreis via de blauwe knop!

    Alvast bedankt!

    Suzan Visser

    Lees ook mijn blog:

  • Doll

    You put the lime in the coconut and drink the arctile up.