Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

brief vertalen

  • Edin Felic

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een korte brief zou willen vertalen .

    Het gaat hierbij om een brief in verband met een hulpaktie .

    Wie heeft er zin in om dit voor mij te doen ?

    Groetjes ,Edin

  • Waleed

    Edin,

    Is het een arabische brief? en heb je hem misschien ingescand op je pc?

    Waleed

  • Edin Felic

    Hallo ,

    Het is een nederlandse brief, en ik heb daarvan een mooie uitnodigende vertaling nodig.

    Ik zal het hieronder inplakken ,

    Groet,

    Edin Felic

    ———————————————————————————————————————-

    Beste lezer,

    Voor ons schapenfokproject in Bosnie zijn we op zoek naar donateurs!

    Het gaat hierbij om het volgende:

    Met ons project helpen we gezinnen om weer een bestaansdoel op te bouwen.

    Onder onze begeleiding zullen Saeftingher schapen (kruising Romanov XSuffolk)worden gefokt zodat zij dmv slachtlammeren weer voor een eigen inkomen kunnen zorgen.

    We zoeken voor dit project donateurs die voor â‚ 5,- euro per maand willen steunen (minmaal een jaar lang ), zodat wij daarmee 1 schaap voor een gezin kunnen onderhouden.(meer mag natuurlijk ook)

    Wat krijgt U hiervoor terug ?

    - eenmaal per kwartaal een nieuwsbrief met actueel donateursoverzicht per mail.

    - 1 paar op traditionele wijze handgebreide Bosnische soksloffen per donateur per jaar.

    - 1 maal per jaar 2 gratis overnachtingen in Rudo,Bosnie-Hercegovina , in de omgeving van het schapenfok en educatiecentrum , zodat U het schapenproject van dichtbij kunt beleven.

    Hoe wordt U donateur?

    Heel eenvoudig : U laat het ons even per mail weten !

    Als wij dan Uw eerste donatie hebben ontvangen op postbank 4263973 tnv Pamc Felic-Wijlemans ,Oldekerk , onder vermelding van ‘schapenproject Bosnie ’ en uw naam sturen wij U een donateurs-overzicht toe.

    Onderaan deze mail kunt U dan Uw eigen naam en evt. gegevens toevoegen , zodat voor anderen duidelijk is dat U al donateur bent geworden .

    Wat vragen we verder ?

    Stuur deze mail door.

    Ook als U besluit geen donateur te worden , vragen wij U deze mail aan zoveel mogelijk familieleden , bekenden , enz. te zenden zodat wij een zo breed mogelijk publiek kunnen bereiken.

    Met eventuele vragen kunt U altijd bij ons terecht.

    Groet,

    Edin en Petrouchka Felic

    0594 - 548 550

    ——————————————————————————————————————