Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reisorganisaties

  • monique

    Zijn er ook nederlandse reisorganisaties die reizen naar dit land organiseren?

  • Waleed

    Op dit moment eigenlijk alleen nog maar de hadj-reizen. De echte toeristische reizen vinden nog maar weinig plaats. Wel is de Saoedische regering begonnen met op beperkte mate toeristische visa's uit te geven.

    Mocht je echt interesse hebben om Saoedie te bezoeken zou ik eens lans de ambassade gaan daar zullen ze wel meer informatie hebben neem ik aan.

    Wel moet je er van uit gaan dat als je geen moslim bent dat je dan is bepaalde plaatsen van het land niet kunt komen zoals bijvoorbeeld Mekka en Medina.

  • marlies

    Hoi Monique,

    Misschien heb je iets aan deze site, veel succes!!

    http://www.xplore360.com/saudiarabie/index.html

    heb je vragen, laat me weten, ik woon in SA!

    groet

  • Mafkaas

    Jee moeder saoedi-arabie ! het stinkt daar :''D nee saoedi is lauw vriend je weet

  • Adem

    Hoi, Ik ben de beheerder van www.qatar.startpagina.nl . Ik wil heel graag als toeristische reis naar Saudi-Arabië, kan iemand mij hiervoor helpen marlies schreef:

  • marlies

    hallo adem,

    zoals ik al schreef, bezoek de website die ik in vorig bericht aangaf. Verder worden er heel zelden toeristische visums in dit land vergeven, de kans is erg klein dat je zelfstandig dit mooie land kan bezoeken. Wie weet ooit in de verre toekomst.

  • mahmoud

    www.qmservices.jeeran.com

    hadj pakket

  • Adem

    Hoi Marlies,

    Bedankt voor het informeren van deze website. Ik ben zeer geïntereseerd naar Saoedi- Arabië te gaan. Maar ik wil alleen telefonisch contact opnemen met deze organisatie. Zou jij de gegevens van deze link aan mijn email adres verzenden. Alvast bedankt.

  • Marlies

    Hallo Adem,

    Ik heb geen idee hoe ik die gegevens naar je mailadres moet sturen, sorry!

  • Danielle

    hallo Marlies,

    Mijn naam is Daniëlle en ik ben studente journalistiek. Ik ben voor een artikel op zoek naar vrouwen uit Saoedi-Arabie. Ik ben namelijk bezig met een verhaal over het leven van vrouwen daar. Het schijnt dat ze daar weinig rechten hebben en daarom zou ik graag willen weten hoe het precies zit.Als je mij daar iets over kunt vertellen, dan zou je me daar heel erg mee helpen!

    Groetjes Danielle